Paskebti kvietimo "Kūrybiniai čekiai" kriterijai
Priemonės tikslas – paskatinti įmones naudoti kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančių subjektų teikiamas inovatyvias paslaugas ir kurti bei diegti dizaino ir rinkodaros inovacijas.
Remiama veikla – originalių produktų sprendimų (netechnologinių inovacijų) sukūrimas ir diegimas.
Galimi pareiškėjai yra labai mažos įmonės, mažos įmonės ir vidutinės įmonės (toliau – MVĮ). Partneriai negalimi
Finansavimo forma – negrąžinamoji subsidija.
Kvietimui skiriama 7 000 000,00 (septynių milijonų) eurų ES struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo) lėšų;
Finanasavimo dydis: Didžiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra 100 000,00 (šimtas tūkstančių) eurų. Mažiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra 30 000,00 (trisdešimt tūkstančių) eurų.
Intensyvumas: 75 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos:
· Originalių gaminių ir (arba) paslaugų dizaino sprendimo sukūrimas ar pakeitimas, jeigu projekto vykdytojas perka dizaino kūrimo paslaugą.
· Projekto vykdytojo darbuotojų, dirbančių įmonėje ne ilgiau kaip 1 metus, kurių pagrindinė funkcija yra dizaino sprendinio kūrimas, darbo užmokestis ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams, kurie gali sudaryti ne daugiau kaip 20 proc. viso projekto finansavimo sumos, apskaičiuotiems darbo užmokestį ir darbo santykius reguliuojančių teisės aktų nustatyta tvarka, jeigu pareiškėjas pats vykdo dizaino sprendimo kūrimo ar pakeitimo veiklą.
· Antrojo etapo (dizaino sprendimo diegimo veiklos įgyvendinimui) – dizaino vystymo išlaidos, reikalingos dizaino vystymui, trūkumų šalinimui, išbandant gaminio pagal sukurtą dizainą pavyzdžio gamybą ir (arba) paslaugos pagal sukurtą paslaugos teikimo schemą testavimą. Šias išlaidas sudaro gamybos technologo, testuotojo, produkto vystymo vadovo ir panašias funkcijas atliekančių projekto vykdytojo darbuotojų, vykdančių šiame etape nurodytą veiklą, darbo užmokesčio išlaidos.
- Rinkodaros inovacijų sukūrimas turi būti įsigyjamas iš fizinio ar juridinio asmens, veikiančio kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje. Rinkodaros inovacijų išlaidos apima:
- rinkodaros socialiniuose tinkluose išlaidas (SMM);
- video reklamos sukūrimo ir viešinimo internete išlaidos;
- mobiliosios rinkodaros išlaidos;
- reklamos internetiniuose portaluose išlaidos (reklaminių skydelių (angl. Banners), reklaminių straipsnių išlaidos);
- turinio rinkodaros išlaidos (internetiniai dienoraščiai (angl. blogs), el. knygos ir kt. el. leidiniai, nuotraukos, instrukcijos ir vadovai).
Atrankų kriterijus:
- Vertinamas pareiškėjo gautų viešųjų investicijų poveikis pajamų augimo potencialui (proc.). Pajamų augimo potencialas vertinamas nuo paraiškos pateikimo metų iki 1 metų po projekto įgyvendinimo pabaigos. Aukštesnis įvertinimas nustatomas didesnį augimo potencialą santykyje su gauta viešąja investicija (proc.) numatantiems MVĮ projektams. Šiam prioritetiniam projektų atrankos kriterijui taikomas didžiausias vertinimo svorio koeficientas. (iki 60 balų)
- Prioritetas suteikiamas projektams, kurių pareiškėjų ekonominės veiklos vidutinės vieno mėnesio pajamos, skaičiuojant nuo 2020 m. lapkričio 1 d. iki 2021 m. sausio 31 d., palyginti su 2019 metų ir 2020 metų atitinkamo laikotarpio vidutinėmis vieno mėnesio pajamomis, sumažėjo ne mažiau kaip 30 procentų. (iki 40 balų);
Kontaktams:
Jurgita Peciulevičienė
Pardavimų vadovė
UAB „Teisa“
Vilkpėdės g. 22, LT-03151 Vilnius
IV aukštas
Tel.: +370 5 2059859
Faks.: +370 5 2059860
Mob. tel.: +370 644 40757
El. p.: [email protected]
Mūsų LinkedIn
Mūsų Facebook